Liga proti rakovine už 35 rokov poskytuje bezplatnú pomoc pacientom s rakovinou – od psychologického poradenstva cez finančnú podporu až po edukačné programy pre verejnosť. Tieto projekty financuje aj vďaka zbierke Deň narcisov.
Liga proti rakovine už 35 rokov poskytuje bezplatnú pomoc pacientom s rakovinou – od psychologického poradenstva cez finančnú podporu až po edukačné programy pre verejnosť. Tieto projekty financuje aj vďaka zbierke Deň narcisov.
› Škoda Auto Slovensko sa už druhý rok zapojila do Dňa narcisov ako TOP partner zbierky
› Vďaka podpore verejnosti, partnerov a tisícov dobrovoľníkov sa v roku 2025 podarilo vyzbierať rekordných viac ako 1,34 milióna eur na pomoc onkologickým pacientom
› Deň narcisov 2025 sa konal 10. apríla 2025, išlo o 29. ročník verejnoprospešnej zbierky
Bratislava, 18. júna 2025 – Škoda Auto Slovensko sa už druhý rok s hrdosťou zapojila do najväčšej verejnoprospešnej zbierky na Slovensku – Dňa narcisov. Vďaka podpore verejnosti, partnerov a tisícov dobrovoľníkov sa v roku 2025 podarilo prekonať rekordný výsledok a vyzbierať viac ako 1,34 milióna eur na pomoc onkologickým pacientom.
„Byť súčasťou Dňa narcisov znamená byť súčasťou veľkej vlny ľudskosti a spolupatričnosti. V ŠKODA veríme, že podpora silných spoločenských tém je dôležitou súčasťou našej zodpovednosti ako značky. Aj preto sme po minuloročnej spolupráci neváhali ani chvíľu,“ uviedla Zuzana Kubíková, PR manažérka spoločnosti Škoda Auto Slovensko.
Liga proti rakovine už 35 rokov poskytuje bezplatnú pomoc pacientom s rakovinou – od psychologického poradenstva cez finančnú podporu až po edukačné programy pre verejnosť. Tieto projekty financuje aj vďaka zbierke Deň narcisov. Tohtoročný výsledok 1 344 722,79 € je predbežný, no už teraz je jasné, že solidarita ľudí, firiem a organizácií znovu preukázala svoju silu.
„Aj keď žijeme v neľahkej dobe, Deň narcisov opäť ukázal, že ľudia si uvedomujú silu spolupatričnosti, vnímajú neustále potrebu pomáhať. Výsledok zbierky je pre nás veľkým povzbudením a dôkazom, že naša práca má zmysel. Zároveň je veľkým záväzkom, aby sme ju robili najlepšie, ako dokážeme. Srdečne ďakujeme všetkým dobrovoľníkom a prispievateľom za podporu. Ďakujeme našim partnerom, ku ktorým patrí aj Škoda Auto Slovensko - tak za finančnú podporu, ako i za prejavenú dôveru a tešíme sa na spoločný 30. ročník Dňa narcisov,“ uviedla Eva Kováčová, riaditeľka Ligy proti rakovine.
Škoda Auto Slovensko sa k iniciatíve pridala ako TOP partner, čím podporila celoslovenskú organizáciu a koordináciu zbierky. Značka zároveň využila svoje komunikačné kanály, zamestnancov aj zákazníkov, aby šírila povedomie o význame Dňa narcisov a motivovala k pomoci.
„Deň narcisov je dôkazom, že aj v náročných časoch dokážeme držať spolu. Teší nás, že aj naša značka prispela k tomuto pozoruhodnému výsledku a že môžeme byť súčasťou zmeny k lepšiemu,“ dodala Zuzana Kubíková zo Škoda Auto Slovensko.
Slovenský importér značky Škoda tak pokračuje vo svojich CSR aktivitách s dôrazom na zdravie, zodpovednosť a angažovanosť. Spolu s Ligou proti rakovine sa teší na ďalší – jubilejný 30. ročník Dňa narcisov v roku 2026.